Thursday, September 23, 2010

vikten av att stödja kunder i online casinon

vikten av kundservice, särskilt för nya aktörer, kan inte nog understrykas. En klausul i termer bonus kan behöva klargöras, eller en funktion av programmet kanske inte fungerar eller ett tillbakadragande kan inte komma. I alla dessa fall spelaren behöver ett svar från online casino och tillhandahålls via kund service avdelning.

När man utvärderar kundsupport två aspekter måste beaktas. En aspekt är de mekanismer som erbjuds för kundsupport, och den andra är kvaliteten på kundservice. De vanliga mekanismer som erbjuds är post, fax, telefon, e-post och live chat. Inlägget är meningslöst eftersom transaktionen tar flera dagar. Fax är inte ett alternativ mycket eftersom vissa spelare har denna struktur på hemdatorn. Sedan för alla praktiska ändamål ligger valet att de andra tre. Telefonsupport har fördelen av äger rum i realtid. Spelare bör inte vänta i timmar eller dagar för svar. Det finns dock nackdelar. Telefon nummer frisamtal erbjuds inte spelare från alla länder. Spelare från USA, Storbritannien och Kanada har normalt tillgång till avgiftsbelagt fria tal. När spelaren basen är huvudsakligen Europeiska, ger fri betalnummer för de flesta europeiska länder. Spelare måste använda en vanlig linje International har att betala för samtalet och läggs till i sin konst. Vissa casino online  har ett anrop tillbaka anläggningen. Spelare kan e-deras telefonnummer och en bekväm kundsupport och tomo kommer att ringa dig. E-stöd gör det möjligt för att övervinna problemet med kostnaden. Detta har emellertid problemet med en fördröjd reaktion. De flesta online kasinon ta mellan 24 till 48 timmar att svara med e-post. Chatta live gör det möjligt att övervinna problemet med kostnad och tid. Det fungerar som egenskap

No comments:

Post a Comment